Bir çağrı
merkezinin başarısı, temsilcilerin ne kadar iyi duyulabildiklerine bağlıdır.Arka plandaki gürültü bu noktada muhtemelen en büyük düşmanınızdır. Kalabalık bir çalışma ortamında gürültü, her görüşmede hem temsilci hem de müşteri için sıkıntı yaratabilir. İstatistiklere
bakılırsa, çağrı
merkezi temsilcileri verimliliklerini olumsuz yönde etkileyen bir numaralı etken olarak gürültüyü
göstermektedir.
Çağrı merkezi kulaklıklarımız,
öncelikli olarak bir temel amaç içinDir: Sesteki gürültüyü
ortadan kaldırarak görüşmeye odaklanabilmenizi sağlamak.
HD Ses teknolojisi ve gürültü
önleyici mikrofonlar sayesinde
hattın her
iki ucundaki kişiye cam gibi net bir ses kalitesi sunabilirsiniz.
Arama sırasında
masanızı terk etmenize izin veren kablosuz kulaklıklardan ekonomik kablolu kulaklıklara kadar uzanan ürün portföyümüzden ihtiyacınıza en uygun kulaklığı bulun. Tüm kulaklıkların bilgisayarınız için USB ve masaüstü telefonunuz için QD (çabuk ayrılır} modelleri de mevcuttur. Kablosuz kulaklıkların hem Bluetooth hem de DECT modelleri mevcuttur.