Hizmetlerimiz

Çağrı Merkezi Kulaklık Çözümleri

Çağrı Merkezi Kulaklık Çözümleri

Bir çağrı merkezinin başarısı, temsilcilerin ne kadar iyi duyulabildiklerine bağlıdır.Arka plandaki gürültü bu noktada muhtemelen en büyük düşmanınızdır. Kalabalık  bir  çalışma  ortamında gürültü, her görüşmede hem temsilci hem de müşteri için sıkıntı yaratabilir. İstatistiklere bakılırsa, çağrı merkezi temsilcileri verimliliklerini olumsuz yönde etkileyen bir numaralı etken olarak gürültüyü göstermektedir.


Çağrı merkezi kulaklıklarımız, öncelikli olarak  bir  temel  amaç içinDir: Sesteki gürültüyü ortadan kaldırarak görüşmeye odaklanabilmenizi sağlamak. HD Ses teknolojisi ve gürültü önleyici mikrofonlar sayesinde hattın  her iki  ucundaki  kişiye cam  gibi  net  bir ses  kalitesi  sunabilirsiniz.


Arama sırasında masanızı terk etmenize izin veren kablosuz kulaklıklardan ekonomik kablolu kulaklıklara kadar uzanan ürün portföyümüzden ihtiyacınıza en uygun kulaklığı bulun. Tüm kulaklıkların bilgisayarınız için USB ve masaüstü telefonunuz için QD (çabuk ayrılır} modelleri de mevcuttur.  Kablosuz  kulaklıkların  hem  Bluetooth  hem  de  DECT modelleri mevcuttur.